poniedziałek, 18 czerwca 2012

...

Jaaa... nie wiem co się ze mna dzieje, ale ostatnia notka była 23 maja. ! Jeszcze nie przywykłam do tego że prowadze blooga. ;D Ostatnio byłam na urodzinach u koleżanki i grałyśmy w podchody na 2 dróżyny; 2 druzyny szukały to co zostawiła 1 grupa. :) Oczywiście inne trasy były. Były na nich zadaniach typu: zadzwon pod ten numer. :D wiem, wiem, dla niektórych to dziecinada a dla niektórych fajna zabawa. :) szczególnie że z tymi dziewczynami znam sie od małego. ;] 

 taakkk.. typowe zdj z butami. :P

Dobra, a teraz do rzeczy, widziałam na stronie: http://zszywka.pl/ 
strasznie ciekawy sposób żeby ozdobic zwykłe krótkie białe spodnie: 


za niedługo chcę się wybrać do sh po jakies tanie spodnie żeby spróbować. 
Na dziś to tyle, a ja mam pytanie: czy barwiliście spodnie. ?. Jak tak to proszę opiszcie jak to zrobiliście. :) . . A i jeszcze, czy czujecie ze sa już wakacje. .?. Bo u mnie jakoś tak dziwnie pogoda się zdecydować nie może bo raz leje jak nie wiem, a raz jest upal że wszystkie wiatraki  u mnie w domu idą na okrągło. :D 
Nie rozpisuje się : Do następnej notki. :*

2 komentarze:

  1. Spodnie wyglądają fajnie...ale mnie by pewnie nie wyszły:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko wybielałam spodnie :)

    OdpowiedzUsuń