piątek, 27 kwietnia 2012

Recenzje, kolczyki, słoneczko. :)

Hej. :> 

Nie wiem jak jest u was, ale u mnie jest SłOnEcZkO którego bardzo mi brakowało. :)

Nie będę się rozpisywać więc do rzeczy. :D

Na pierwszy rzut oka: Balsam do ciała z NIVEA.  (cena 16.20)

Od producenta: ...Dzięki zawartości cennego olejku arganowego z organicznej uprawy, intensywnie nawilża skórę i zapewnia mu długotrwałą gładkość. 
    Ode mnie: Balsam naprawdę dobrze nawilża skórę. Ma przyjemny zapach.
                        Jak najbardziej polecam. :)

zdjęcie: 
 

Balsam bardzo fajnie się wchłania: 









 

Następną rzeczą do recenzji jest serum do włosów z PANTENE. (cena 20.60)
Od producenta: Intensywna odbudowa i ochrona dla suchych i  łamliwych końcówek. 
     Ode mnie: Produkt jest bardzo dobry. :>  miałam  zniszczone końcówki włosów, a to serum bardzo mi pomogło. :) włosy już nie są takie 'naelektryzowane' i są miększe. ;)
Produkt godny polecenia. ; >

zdjęcie:

  


A od koleżanki dostałam cudne kolczyki robione przez nią. (ma zestaw do robienia kolczyków.) 
Mam więcej tych kolczyków, ale dzisiaj dodam zdjęcie tylko jednych. : > :


 

 
A więc, mam nadzieje że się podobało. Do następnej notki. :)


 
Olga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz